sh0xx Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Heisann hoppsann Tenkte å kjøpe meg nyere Bmw da jeg er lei av min gamle e39 har veldig lyst på en e92 coupe. Tenkte enten på en 2 liter, sånn ca. Men er det noen som vet hva som er best av diesel å bensin i 2 literen ? Skal ha m sport utgave å sånt, men klarer ikke finne ut om jeg skal kjøpe diesel eller bensin. Noen som har noen innspill å.komme med ? ^^ alt er fint både positivt å negativt Takk for svar ^^ Er sikkert på feil plass jeg la det ut men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Etter MIN mening, så ville jeg sagt at alt så skal være "Sport, sportstlig, kjappt" ,ville jeg såklart gått for bensineren. Diesel er såklart mer økonomisk i de meste tilfeller, men en bensiner har ikke den berømte diesel "tikkingen" og de er alltid det kjappere valget viss du skal ha en bil. Dette er bare min mening da såklart, men skal jeg ha en kjapp, behagelig og god bil, så vil jeg alltid gå for en bensiner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå