GangstaP Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Link til Finn-annonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=38369716 Pris kan diskuteres til Bimmers-medlemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Ingen som ønsker seg flotte felger til neste sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Host opp de bildene eg spurte etter ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Jeg sendte deg bilder på mailen din samme dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stavangerske Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Hei, Hvordan er det å kjøre 3-serie med 20" felger? Har du fått noen bud pt? Har tenkt på disse felgene selv i 19", synes det kanskje er litt overdramatisk med 20"..? Kunne kanskje kommet ut en dag for å se på dem..? Mvh Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Hei, Jeg har ikke noe bud på dem enda. Jeg hadde BBS LM 20" på min gamle E92, noe jeg likte veldig godt. Selvsagt individuelt hvor store felger en liker på biler. Kom gjerne ut en dag, så kan du se og evt. teste. Ring eller send en sms, så kan vi avtale. Mobil: 46802773 Mvh Per Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå