Mike Hunt Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Hei! Noen dager siden kom det en fæl ulyd fra bilen min. Jeg visste ikke hva det var, men jeg prøvde å slå av bilen og da forsvant det. Jeg vrei om tenningen til hakk 2 og da kom lyden igjen. Jeg gikk over bilen og fant ut at det er en vifte helt fremme, rett bak grillen som lager støy. Jeg tror det bare er et dårlig lager eller noe av den typen, men er det noen som vet hva denne viften er til og hvordan jeg eventuelt kan fikse den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Den vifta har med aircon.anlegget å gjøre. Min sluttet å virke, og resultatet var at kjølemediet gikk sky high. Anbefaler å bytte vifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Hunt Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Er dette dyrt? Kan det være noen sensorer som har tatt kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå