Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt en e46 til frua med bilstein dempere som ser ut som er ganske nylig byttet, men som ser ut til å svette litt allerede. Kan jo forklare saken.. Forøvrig kan det virke som det er litt slakk i selve demperen foran også, "sideveis", og det samme fikk jeg på mitt HRGewinde med bilstein på Audi'n også etter kun kort tid, så usikker på om jeg egentlig er så glad i bilstein lenger...

Skrevet
Kjøpt en e46 til frua med bilstein dempere som ser ut som er ganske nylig byttet, men som ser ut til å svette litt allerede. Kan jo forklare saken.. Forøvrig kan det virke som det er litt slakk i selve demperen foran også, "sideveis", og det samme fikk jeg på mitt HRGewinde med bilstein på Audi'n også etter kun kort tid, så usikker på om jeg egentlig er så glad i bilstein lenger...

Ja, trist å høre.

Eg kommer nok ikke til å kjøpe bilstein flere ganger. Ikke grunnet dårlige erfaringer, men pga all kritikken på bilstein her på bimmers...

Skrevet

Fikk pris på 5200kr for Eibach fjærer + m-tech dempere! grei pris! :)

M-foringer? hvilke foringer er det jeg må bytte da? :) tårnstaglager, er det noe jeg bør bytte? var det kansje det han lengre opp mente med topplager ?

Skrevet

Ville snakka med koed på telefon, så får du info om hva du trenger.

Trur det er noe krengestabilisatore du kan skifte, men trur foringer er like på m-sport trur eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...