Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Støpt etter hatthylle med glassfiber... Alt av originale fester er støpt inn... Så skal være bolt on... Kan sende bilde på mms visst du har ett tlf til meg... Genialt til bilstereobygging da du kan felle inn det du vil å derreter bare å lakkere denn:)

Skrevet

Genialt til bilstereo??? Men skal da ikke ha høyttalere i hatthylla, det gir bare feil lydbilde. Man er født med et øre på hver side av hodet, og disse er vinklet litt fremover, så da er det eneste riktige å ha lyden på hver side foran. Et annet problem er hvis man vil ha en sub baki, da vil trykket fra suben påvirke høyttalerene i hatthylla, som da vil låte stygt ;)

Skrevet

Som jeg har brukt hatthylla da så er det for å kjøre bassportene opp av denn får å unngå ulyder som er i denn jalla originale... Men det er da klart att alle har egne meninger å er "eksperter" på bilstereo:)

Skrevet

Kjørte bundpass kasse med 4 stk 12 hertz med dobbel bassport opp hatthylle å en ut skiposehull ja.... Var så dårlig avstivet original hatthylle att jeg fikk bygd denne... Har nå lagt ny glassfiber så denn er clean å klar for va nestemann vill bruke denn til:)... Men visst ingen har bruk for noe slikt så er det greit... Trenger ikke å leke bilstereo ekspert på min annonse;) men for all del flott att cossiemk1 har ørene sine vinklet framover da:):)

Skrevet

Mitt siste:

Var i god dialog og konsultasjon med importøren av ground zero, altså Ice-audio i førde ang anlegg i e34.

Dette var vanskelig å få skikkelig bra til..med mindre man faktisk bygde med den type kasse som du har hatt i bilen. Refleksrøra opp hattehylle, eller f.eks skipose var det beste.

Er ikkje dum den her hattehylla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...