camxer Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Hei folkens, bilen min har over 2-3 dager begynt å bruke 1,3 liter per mil istedenfor ca 0.9 og er temmelig daff før den er godt oppe i turtall... da drar motoren noenlunde som før. Det er snakk om en 1998 mod M52B25 enkelvanos med siemens luftmassemåler. Motoren går jevnt, men akkurat som om den hadde dårlige plugger dvs litt røft men uten svinginger i turtall. Blir ingen forskjell om jeg kobler lmm ut eller inn igjen. Ser at det er 4 tusen for en ny lmm og fant ingen "brukte" lokalt og vil ha det fikset snarest mulig. Er ikke sikker om dette er lmm, men vil sjekke det. Jeg fant ut at jeg har en lmm fra M60B30 og er også en 4 pins. Det som er forskjellig er at plasten er formet litt annerledes på den, men pinnene er helt lik og selve festene til innsuget osv også er like. Tenkte at jeg kan kutte av pluggen til lmm på min motor og koble til den fra M60 og "tjuvkoble". Noen som har gjort dette før? Er redd for at jeg kan svi motorstyringen
camxer Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 Har gitt lmm en skikkelig rens med bremserengjøring og det virker som det forbedret ting, men veldig marginalt. Kom frem til at jeg lar være å prøve og tar heller en skikkelig diagnose med mindre noen har prøvd uten at ting ble svidd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå