BRIO Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Var for to uker siden og "fikk utført" denne utbedringen på min e60. I følge BMW er det plastdekselet til kabelfestet for den positive batterikabelen i bagasjerommet som må byttes. Da jeg i kveld tok av dekselet over batteriet, ser jeg at det ligger et fint støvlag over alle deksler og overflater på batteriet og kabler. Det ser for meg ikke ut som om det har vært gjort noe der og et lite rødt deksel er ikke på plass. Er det noen som kan forklare meg nøyaktig hva som skal gjøres baki der? Tror jeg må reise tilbake til verkstedet å vise dem dette. Passer meg egentlig ikke siden jeg allerede har kastet bort en halv arbeidsdag pga dette
OLEZZ Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Jeg har utført den jobben her typ 30-40 ganger på 1,5 mnd Begynner å bli passe lei. Denne kabelen er ikke ved batteriet, men på oversiden av reservehjulsbrønnen, altså litt lenger inn mot ryggen til setene. Der er det et deksel som er sort fra fabrikk. Nytt deksel skal være hvitt og tilført et type fett.
BRIO Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Takk for et meget godt svar. Da er det en ting mindre å bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå