Stavangerske Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Har hentet en 325d lci msport touring fra Tyskland. Bilen er veldig god, men synes den mangler litt krefter. Er skeptisk til "chipping", men ser det er flere og flere som gjør det. (til og med mine konservative foreldre med sin citroen) Hva er ups and downs med å laste inn ny ECU upgrade? Jeg har manuell girkasse.. Erlend
Dal-z Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 chippa min hos trf-racing, sinnsykt fornøyd. jeg har automatkasse, men det er ingen problemer. bilen ble som original i registeret, men sinnsykt mye kraftigere. drikker kanskje et par ml mer suppe på mila, men det har nok med kjøringa å gjøre. blir fort et lite ekstra trykk på pedalen nå for min del har ikke chippinga medført en eneste negativ ting.
Stavangerske Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Det var jo bra. Jeg tenker dog mer i retning fremover. Vil det bli registrert et sted på bilen at den har vært omprogrammert? Er det noe slitasje på motor/clutch/girkasse? Det finnes flere varianter også, men ser vel at en rundt 250hk er nok.. Mer enn det blir nok bare tull.. eller..?
Dal-z Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 min skal yte noe rundt 250 hk, syns det holder bra, antispinnen får ihvertfall jobbet! vet ikke hvordan det er dersom bilen har vært chippet for å så satt i originalstand igjen, tviler på at det registreres, men skal ikke si noe sikkert. nå har jeg riktignok bare hatt chippen i 5 mnd +/- så kan ikke uttale meg om holdbarhet, men har kjørt rundt 6-7000 km og ikke hatt et eneste feilslag. dersom du skal ha noe mer enn 250 brukbare, ikke-ketchup-effekt, ordentlige hk må man begynne å bytte grenrør etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå