eliot Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 hei har en midt konsol til e34 med komplett ledningsnett å knapp til salgs . sjelden å få tak i . vil ha 1500 kr for alt .
NeonMuffler Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 hva med selve hattehylla? el motoren på min har kvelda tipper jeg, bare bråker uten at noe går opp eller ned
dud3s0n Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 hva med selve hattehylla? el motoren på min har kvelda tipper jeg, bare bråker uten at noe går opp eller ned sikkert tannhjulet som har gått til h....! skjedde på min. så jeg handla meg en brukt motor hos en på forumet...
NeonMuffler Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 ok, mye stress å fikse? skulle hatt en ny hattehylle også, siden min er bygd om for stereo:/ blir vel ikke lett å få tak i kun motor sikkert
dud3s0n Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 ok, mye stress å fikse? skulle hatt en ny hattehylle også, siden min er bygd om for stereo:/blir vel ikke lett å få tak i kun motor sikkert Nei enkel jobb! men er vel verre og få tak i sikkert ja! han jeg kjøpte av hadde handla fra tyskland, brukt!. er selv ute etter bryter.. men vanskelig og finne.. 1200 på gs......
eliot Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 vil helst selge samlet . så jeg blir kvitt det .
pitbullblondie Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 Skal du ikke montere el-gardin i den hvite allikevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå