JE Motorsport Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 ---SOLGT---- Selger min 8x18" skrudde AC Schnitzer(produsert av OZ racing) felger da bilen blir banebil og jeg ikke har hjerte til å bruke disse på bane. De sitter i dag på en E36 og har ET38. Men vil også funke fint på E46 + noen til avhengig av hvor man ønsker hjulet. Samt at man kan gjøre med spacere for å få de ut. Ene bakfelgen har hatt en hardt sammenstøt, så var sprekt 2 steder. Dette felgen har nå vært til profosjonell sveising/utbedring hos Holmen AS Bilgummiverksted i Oslo. Det er en liten sprekk langt ut på felgkanten, samt noen hakk der.(må nært for å se dette) Dette anbefalte de å la være, da de mente dette ikke ville bli bedre seende ut etter rep. pga chrommingen og ikke skulle ha noen funksjonell betydning. Samtidig som denne lille sprekken er utenfor tettingen til dekket, så er det ingen fare for å miste luft. Ellers ser felgene bra ut uten særlige skade. På forfelgene sitter det Nankang i 215/35-18 middels slitt som vil medfølge. Bak er da ene hjulet tatt av og kastet på felgen som ble rep. På andre bakfelgen sitter det også 215/35-18 Pirelli som er veldig slitt. Ser disse felgene har gått for 12-14000,-kr her inne. Men med bakgrunn i at ene felgen har vært reparert og felgene da ikke kan kalles strøkne lenger. Så starter jeg med bud over 6000,-kr Her er noen bilder: Bilde tatt veldig nært på felgen som har synelig skade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Et bilde til med store bremser( og fingre), som går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Litt flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Her tilsvarende felger på svart bil, dog med litt annet innpress: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Her tilsvarende felger på svart bil, dog med litt annet innpress:[ Bilde ] [ Bilde ] Det er ikke tilsvarende felger, du selger Rennsport type 2 og på bildene der ^ er det type 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Her tilsvarende felger på svart bil, dog med litt annet innpress:[ Bilde ] [ Bilde ] Det er ikke tilsvarende felger, du selger Rennsport type 2 og på bildene der ^ er det type 1. Ok, er uansett bare for å vise "tilsvarende" felg på svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 I og med at felgene er skrudde/delte så er det jo også muligheter for å evnt skifte ut deler av felgen ved f.eks skade;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saelas_2006 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Jeg kan gi bud for 4500,- Kan du sende mer bilder? saelas2006@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Jeg kan gi bud for 4500,- Kan du sende mer bilder? saelas2006@gmail.com Har fått bud på 6000,-kr, som også er minstepris. Legger jo en god del bilder her;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Her tilsvarende felger på svart bil, dog med litt annet innpress:[ Bilde ] [ Bilde ] Det er ikke tilsvarende felger, du selger Rennsport type 2 og på bildene der ^ er det type 1. Jo, det er type 1, ikke type 2. Type 2 har 30 skruer på framsiden, og 10 skruer på baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Du ser hele designet på felgen og sammensettingen er annerledes eller? Hvor befinner felgene seg? Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Rennsport type 1 har 40 skruer på fremsiden, og senter er montert på forsiden eller på baksiden av banene. Dette er rennsport type 1. Type to har samme design, men!! Der er bare 30 skruer synlige. Akkurat dette vet jeg! For sikkerhets skyld, her er bilde av type 2. Du ser forskjellen? Type 1= produsert av oz. Type 2= produsert av Ronal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Ja jeg ser forskjellen der. Dette er hva jeg alltid har ansett som rennsport 1. Ved litt nærmere research viser det seg at både trådstarters felger og den jeg har bilde av her kalles rennsport 1 som du sier. Så da gir jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå