Gå til innhold

Skrudde AC Schnitzer 18 +solgt+

JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

---SOLGT----

Selger min 8x18" skrudde AC Schnitzer(produsert av OZ racing) felger da bilen blir banebil og jeg ikke har hjerte til å bruke disse på bane.

De sitter i dag på en E36 og har ET38. Men vil også funke fint på E46 + noen til avhengig av hvor man ønsker hjulet. Samt at man kan gjøre med spacere for å få de ut.

Ene bakfelgen har hatt en hardt sammenstøt, så var sprekt 2 steder. Dette felgen har nå vært til profosjonell sveising/utbedring hos Holmen AS Bilgummiverksted i Oslo. Det er en liten sprekk langt ut på felgkanten, samt noen hakk der.(må nært for å se dette) Dette anbefalte de å la være, da de mente dette ikke ville bli bedre seende ut etter rep. pga chrommingen og ikke skulle ha noen funksjonell betydning.

Samtidig som denne lille sprekken er utenfor tettingen til dekket, så er det ingen fare for å miste luft.

Ellers ser felgene bra ut uten særlige skade.

På forfelgene sitter det Nankang i 215/35-18 middels slitt som vil medfølge. Bak er da ene hjulet tatt av og kastet på felgen som ble rep. På andre bakfelgen sitter det også 215/35-18 Pirelli som er veldig slitt.

Ser disse felgene har gått for 12-14000,-kr her inne. Men med bakgrunn i at ene felgen har vært reparert og felgene da ikke kan kalles strøkne lenger.

Så starter jeg med bud over 6000,-kr :wink:

Her er noen bilder:

6sxghl0hc0fk39mfoh23.jpg

47mylg5fhh23k5ba1l9a.jpg

r9lqnbcehi56xnx7unfi.jpg

Bilde tatt veldig nært på felgen som har synelig skade.

8w33wqnc7i785r9shh6h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rennsport type 1 har 40 skruer på fremsiden, og senter er montert på forsiden eller på baksiden av banene. Dette er rennsport type 1.

Type to har samme design, men!! Der er bare 30 skruer synlige. Akkurat dette vet jeg!

For sikkerhets skyld, her er bilde av type 2. Du ser forskjellen?

98qjprtgy3ro3x9dbgc9.jpg

Type 1= produsert av oz. Type 2= produsert av Ronal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...