Turbobaja Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 da har jeg kjøpt meg en E36 coupe med understell,drivverk, og bremser i fra M3, har også en engelsk original m3 som er rustfri som skal bygges på, men blir og bygge e36 i første omgang og så bygge m3 ettehvert. Blokk : M50b25 borret planet m52b28 veiv, HPO motorsport Råder, supertech stempler arp studs topp : Standard ventiler, fullradie seter, standard fjærer lett portet i eksos, dobble innsugkammer, M3 kjedetsrammer grenrør i fra OBX, KSR 44mm WG, turbo blir vel fra precision, 6266 eller 6466. originalt innsug foreløpig, custom plenum er under konstruksjon, med pierburg magnesium 76mm spjeld fra porsche/RUF, 50mm fullradie tratter blir og kjøre vipec v44, msd coiler, rochester 1260cc dyser, 2stk 044 pumper. ønsket effekt i motor 650+ m3 kasse. tilton 3 plate clutch 1200nm super angle kit fra SLR fra US and A (samme kit som chelsea denofa hadde i e36) bremser er fra m3, calipere forran fra e46, polyflex foringer i for og bakstilling m3 understell og diff., blir enten BC racing eller XYZ coilovere. m3 fangere forran og bak, Chelsea denofa skjermbreddere. carbon panser og bakluke (CSL)
jsf Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Høres ut som et gromt prosjekt dette. Følger med
termin Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Kult! Er ikke 1260 dyser litt stort for omtrent 650 hest?
Kimmit Racing Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 1260 dyser er helt ok..eg regner med at vi kommer til og vri litt extra på krana når den er i benken..nærme 800 hk tipper eg den havner på til slutt
Turbobaja Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 som kim sier, kan nok hende boost controllen er litt ute av "kontroll" så vi benker jo mer hvis motor vil, men målet er 650, klarer jeg det er jeg fornøyd:) 1250cc på E85 tror jeg ikke er så veldig mye for stort:)
Turbobaja Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 akkurat hentet fra gøteborg! ut med gamlemotor som er ras på syl 5 hjerne med fekzen chip for ethanol til salgs! interiør som skal ut
Turbobaja Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 har nå gjort litt mer fått tak i komplett m3 styling, så holder på med cooler fester, osv. ribba innvendig m3 bremser med e46 caliper M3 fanger M3 frontfanger prøvemontering av motor skulle egentlig kjøre en 6466 turbo i år, men lommeboka tynnes fort ut så jeg hadde en 6262billet liggende fra i fjor som spiste ett filter og tok vifte bladene, men turboen var jo helt ny da, og Kim hos Kimmit hadde en 5862 turbo liggende med rast oljelager, så vi demonterte begge to og flyttet kompressor del over på min, så blir en 5862 med ,81 hus på m50 i år, så får vi se hvordan det funker! så stor tak til kim hos kimmit! han som også ordnet M3 kitt til meg, glad for og ha de gutta som en av mine samarbeidspartnere! 6262 med gåen kompressor del. 2 blir til 1! ferdig!
Turbobaja Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 da har jeg påbegynt WG plassering Downpipe og eksos bygging på bilen, fikk gjort litt i helga, men måtte gi meg da ryggen sa takk for seg etter og ha løftet feil når jeg skulle ha en m50blokk i bukken, men legger ut bilder av det lille som er gjort!
Turbobaja Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 montert turbo masser av plass! plassering av WG
Turbobaja Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 har da skjedd litt i garasjen! bilen har fått eksos hele veien 3,5 rustfri, WG er plassert! dreid motorfester i alu og nylon, modifisert fjærtårn for plass til DP, så nå alt er nå montert i motorrom+front osv, nå skal alt monteres til minste detalj så skal alt nerplukkes i motorrommet og så skal det pusses sparkles og lakkeres, før alt skal nedi igjen! slenger ut no bilder!
Turbobaja Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 modifisering av fjærtårn ny dreid alufeste! montert alt med org innsug med plenum fra KSR eksos! WG kommer også på her ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå