Bjanne Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 hej og hopp har et ganske rått Vinterdekk sett til salgs. Husker ikke merket på felgene men det er noen tøffe sorte "rondell" liknende alu felger med rød stripe langs banen. ble kjøpt for to år siden med noen dårlige sommer dekk for 19 000,- ene bakfelgen har et hakk i den etter å ha rygget på en kant. og den ene frem felgen har gått i en annen kant jeg ikke så pga snøvær. dette er lette feil å utbedre siden felgene allerede er lakkert sorte. jeg har bare ikke giddet å gjort no med det siden bilen de sto på er solgt. felgene er rette og vibrerer ikke. vil selvfølgelig vibrere etterhvert som det klabber seg snø på men så lenge du er flink å vaske bilen går det greit å spyle av;) JÆVLI gode Vredestein og Goodyear piggfrie dekker. gått en sessong ca 4000km. nypris 13000 bare for dekkene. 235 35 19 foran og 275 30 19 bak. hadde de på e60'en min i fjord, og kjørte på skikkelige vinterveier og de satt som bare det ! kjempe fornøyd med de. vurderer å selge de pga kapitalbehov til banebilen. kom med bud. usikker på hva jeg lar de gå for. men tenker bud i nærheten av 13000 kr. er på jobb så får ikke tatt skikkelige bilder. send pm da jeg ikke har tlf på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 kan byttes / delbetaling i E46 m3 deler, eller nye 18" dekker, 205 - 255 bredde 35-45 profil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå