Gå til innhold

Problemer med tilkobling av Aux adapter fra bilstereo

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte nylig et Aux adapter etter anbefaling mange steder her på siden.

Er helt nybegynner og skjønner ikke stort. Har prøvd å søkt meg til hvordan man kobler det opp, men ingen resultat. Så håper noen kan forklare (på en enkel måte) hvordan man kobler det og hva man bruker.

Bilen er en e46 316i 1999 (altså uten cd veksler, men med uttak til det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med god hjelp fra en annen her inne forklart enkelt hvordan jeg skulle montere og feste adapteret slik at jeg har aux i det originale anlegget på e46 1999 modell.

Alt jeg trengte å gjøre var å avisolere 1 cm på hver ledning på adapteret, koble de til tilsvarende ledning på spilleren og bruke cd veksler utgangen. Da fungerte alt som det skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med god hjelp fra en annen her inne forklart enkelt hvordan jeg skulle montere og feste adapteret slik at jeg har aux i det originale anlegget på e46 1999 modell.

Alt jeg trengte å gjøre var å avisolere 1 cm på hver ledning på adapteret, koble de til tilsvarende ledning på spilleren og bruke cd veksler utgangen. Da fungerte alt som det skulle.

Fint å høre. Så håper jeg du har lært til en annen gang, og velger en annen butikk å kjøpe bilstereorelaterte saker i, bilstereo"spesialisten" er nemlig mest opptatt av å selge mest mulig og driter igrunn i hva de selger, om det passer sammen, eller om det har en god bruksanvisning eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...