Kittilsen Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Hei! Kjøpte nylig et Aux adapter etter anbefaling mange steder her på siden. Er helt nybegynner og skjønner ikke stort. Har prøvd å søkt meg til hvordan man kobler det opp, men ingen resultat. Så håper noen kan forklare (på en enkel måte) hvordan man kobler det og hva man bruker. Bilen er en e46 316i 1999 (altså uten cd veksler, men med uttak til det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Vis det er noe som spillere som "støtter" aux originalt kan kanskje denne tråden hjelpe litt med koblingen viewtopic.php?f=10&t=241709 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Det kan være greit å si HVILKET adapter du har kjøpt. Siden du nevner cd-veksler så regner jeg med at du har et adapter som skal kobles til cd-veksler utgangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kittilsen Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Det er dette adapteret jeg bestilte. Skjønner bare ikke hvordan jeg skal koble det til de orginale ledningene i som er bak spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kittilsen Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Jeg fikk med god hjelp fra en annen her inne forklart enkelt hvordan jeg skulle montere og feste adapteret slik at jeg har aux i det originale anlegget på e46 1999 modell. Alt jeg trengte å gjøre var å avisolere 1 cm på hver ledning på adapteret, koble de til tilsvarende ledning på spilleren og bruke cd veksler utgangen. Da fungerte alt som det skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Jeg fikk med god hjelp fra en annen her inne forklart enkelt hvordan jeg skulle montere og feste adapteret slik at jeg har aux i det originale anlegget på e46 1999 modell. Alt jeg trengte å gjøre var å avisolere 1 cm på hver ledning på adapteret, koble de til tilsvarende ledning på spilleren og bruke cd veksler utgangen. Da fungerte alt som det skulle. Fint å høre. Så håper jeg du har lært til en annen gang, og velger en annen butikk å kjøpe bilstereorelaterte saker i, bilstereo"spesialisten" er nemlig mest opptatt av å selge mest mulig og driter igrunn i hva de selger, om det passer sammen, eller om det har en god bruksanvisning eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå