Anderspr0 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Hei. Har ett "problem" med vann i døren (førerdør) som ikke kommer ut. Det virker som om det bare er en denering, tenne er ikke tett. Vannet ligger i motsatt side i døren. Hva bør jeg gjøre? Om jeg rykker i døren kommer det ut.
fillyg Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Ta av Dørtrekket og se nedi der om det er tett. Du kan også bore et ekstra hull i bunnen, men pass på å klin litt tectyl på, så det ikke ruster! Og husk på å få dørtrekket helt tett etterpå, slik at ikke vannet kommer inn i bilen!
Jokka Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Skal være drenering i begge ender av døren. Kan være vanskelig å se de da det er smale slisser rett i falsen mellom avstiver og dørpanel.
Anderspr0 Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 Ok. Dørpanelene er tight, brukte silicone. Den med gummiring er ikke tett, den andre finner jeg ikke :-/
Jokka Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 http://ww2.justanswer.com/uploads/opdeb ... 1414_1.gif Det store hullet med gummi i er ikke drenering, se på bilde. Akkurat der sveisen på døren går er det to avlange åpne spor i forkant og bakkant, det er dette som er dreneringen. Kan være vanskelig å få øye på. Legge deg på bakken med hode under døren og se rett opp.
Anderspr0 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Skrevet November 24, 2012 Der ja skal prøve æ blåse de med kompressor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå