skogsland Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Måtte bytte motor pga knust bunnpanne. Motoren starter osv, men clutchen funker ikke, og jeg skjønner ikke hva jeg har gjort feil. Det eneste som går fra pedalen til girkassa er et rør, som jeg kan skjønne.. null motstand i pedalen og. Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Lite info.. Men har du motstand i pedalen= lamell står feil vei / Aksel kilt seg i lageret i veiva. Ikke motstand= luft eller at pinnen i slave har hoppet ut, eller glemt utløserlager/vippestag... Kan jo selvfølgelig være andre ting også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Leste litt dårlig ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Har du demontert eller byttet slavesylinder? Mest sannsynlig luft i systemet. Noe helvete å lufte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Jeg hakke peiling jeg.. har bare skrudd av og skrudd på egentlig men som sagt så har jo motoren stått et år... vet ikke om det har noe å si ang lufting..? Aner ikke hva slavedriver er engang jeg =P Er snekker så har ikke vært borti detta så mye før kan man si =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Skrudde du av røret fra dubbeditten i enden, eller løsnet du dubbeditten (også kalt slavepumpa) fra kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Skrudde fra koblinga midt på slangen som er festet på torpedoveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Luft clutchen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaren92 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 står en luftenippel på slavesylinderen på girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 En enkel måte er å sette en slange mellom bremsenippel og slavecylinder. Åpne luftskruen og pumpe på bremsen til all luft er ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå