Lennyzcoupe Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Modball Europa 2013 går av stabelen om litt over 200 dager, og det er ikke 30 ledige plasser igjen. Ta en titt på nettsiden deres! http://modball.com Her kan dere se listen over biler og navn/land på deltakere. http://modball.com/europe/modball-rally-europe/ http://www.youtube.com/modball Vi har fått startnummer 111 og vi kaller oss for Lost Vikings! Jeg gleder meg som en unge, men det mangler norske biler. Kom igjen folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Modball, er det noe nytt innen denne formen for bilrace? Trodde egentlig det var Gumball, og det var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Vel Modball startet i 2007, og har ett rally i året. Det begynte i europa, men nå har de også rally i USA og Australia. Det er IKKE er race, men en samling av blientusiaster som reiser rundt i europa, og fester i forskjellige byer. Hehe Gumball3000 er i en klasse for seg selv, men hinsides priser. Bullrun er et race. På modball kan alle vere med ! Så lenge du har en bilen har to modifikasjoner. (Små modifikasjoner som senk, og felger er godkjent) http://en.wikipedia.org/wiki/Modball Hva tenker du lasseln? Frister det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Startnummer 96. må jo være syk i hodet sitt. HVEM i all verden drar en sliten Kadett B på en sånn tur? Mye koster en sånn tur tru? Snakker man 50 eller 100k? Kan dere ikke lage en videoblogg da? Bimmers fortjener en stemningsrapport enten i videoformat eller skriftlig på hvordan det utarter seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Prisen er £1195 per pers, (Inklusiv moms) for dette får man hotellovernatting i Amsterdam, Luxembourg, Zurich, Venice, Bratislava og Prague. + Ferge fra England til Frankrike. Det du må reine ekstra er ferge/tog (tog med bil koster ca 70£) til England og en overnatting i her før det starter. Og alt annet som koster. (Bensin, mat, drikke, bompenger, bøter Osv.) Så blir jo noen lapper utenom, men er ikke prisen som er avskrekkende. Tror dette kommer til å bli en fantastisk opplevelse. Det er langt frem i tid enda, så du greier vel å ordne deg fri 11 dager. DO IT! Ikke noe å vente med. 140 plasser av 180 er fylt, så få med en kompis å meld deg på ! Når det kommer til videoblogg eller lignende vil jeg ikke love noe. Det kommer ann på min co-pilot, men ingen av oss som er flink til dette Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Klart at dette frister fælt, men er jo en del ting som må på plass først. Derfor lurt at jeg venter litt og får planlagt året litt økonomisk. Har andre ting på prioriteringslisten som er viktigere for øyeblikket. Blant annet overtakelse av gård + studier/biler som vil ta alt av tid og penger fremover.. Men utelukker ikke muligheten ved en senere anlendning. Du må ha lykke til i løpet, og tråkke på ordentlig da! Så håper vi på noen oppdateringer og flere norske deltakere etter hvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Vel Modball startet i 2007, og har ett rally i året. Det begynte i europa, men nå har de også rally i USA og Australia. Det er IKKE er race, men en samling av blientusiaster som reiser rundt i europa, og fester i forskjellige byer. Hehe Gumball3000 er i en klasse for seg selv, men hinsides priser. Bullrun er et race. På modball kan alle vere med ! Så lenge du har en bilen har to modifikasjoner. (Små modifikasjoner som senk, og felger er godkjent) http://en.wikipedia.org/wiki/Modball Hva tenker du lasseln? Frister det Frister ja, hørtes ut som en økonomisk og europeisk versjon av Gumball. Tror dette må tas til vurdering i 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Du får tenke litt på det. 2013 går ikke av stabelen før 22juni. Så du har god tid til planlegging. Og som skrevet før er det ca 30 ledige plasser enda. Dette blir episk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Klart at dette frister fælt, men er jo en del ting som må på plass først. Derfor lurt at jeg venter litt og får planlagt året litt økonomisk. Har andre ting på prioriteringslisten som er viktigere for øyeblikket. Blant annet overtakelse av gård + studier/biler som vil ta alt av tid og penger fremover.. Men utelukker ikke muligheten ved en senere anlendning. Du må ha lykke til i løpet, og tråkke på ordentlig da! Så håper vi på noen oppdateringer og flere norske deltakere etter hvert:) Ja, det gjelder å ha rette prioriteringer, du får ha lykke til med overtakelse! Og hvist det sniker seg inn noen gode k ekstra får du sette de av til tidenes bilferie Jeg er kjent for å ha en relativt tung høyrefot, så skal nok få tråkket på litt nedover. Og jeg ser ikke vekk fra at det kommer en oppdatering eller to heller. Men ikke på noen egen tråd tror jeg. Får lappen igjen 17 des (laser) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Klart at dette frister fælt, men er jo en del ting som må på plass først. Derfor lurt at jeg venter litt og får planlagt året litt økonomisk. Har andre ting på prioriteringslisten som er viktigere for øyeblikket. Blant annet overtakelse av gård + studier/biler som vil ta alt av tid og penger fremover.. Men utelukker ikke muligheten ved en senere anlendning. Du må ha lykke til i løpet, og tråkke på ordentlig da! Så håper vi på noen oppdateringer og flere norske deltakere etter hvert:) Ja, det gjelder å ha rette prioriteringer, du får ha lykke til med overtakelse! Og hvist det sniker seg inn noen gode k ekstra får du sette de av til tidenes bilferie Jeg er kjent for å ha en relativt tung høyrefot, så skal nok få tråkket på litt nedover. Og jeg ser ikke vekk fra at det kommer en oppdatering eller to heller. Men ikke på noen egen tråd tror jeg. Får lappen igjen 17 des (laser) Takker.. Ja, den tunge foten er ikke bare bare, spesielt når det er høgra som er tung Gleder meg til å høre mer fra deg når det er i gang. Du har garantert spennende opplevelser i vente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Jeg er i tenkeboksen! Dette hadde jo vært dritkult, men hvor mange kilometer er det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Jeg er i tenkeboksen! Dette hadde jo vært dritkult, men hvor mange kilometer er det egentlig? 10 Countries, 9 Cities, 7 Days, 180 Cars and 3000 Miles of non-stop Adventure! Men så må man jo komme seg ned til England, og hjem igjen fra Prauge. Så jeg har sjekka raskt, og funnet ut at korteste veien er ca 6500km. Men jeg tror det er mer realistisk å si 7,5-8000. Dette er med kjøring fra Norge til Frankriket, for så og ta toget over til england. Hvist Englands-båten skulle begynne å gå igjen vil dette vere et greit alternativ, og sparer noen kilometer. M3 med presse! Sattan leker ikke butikk du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 ja her må vi få oppdateringer underveis hadde jo ver knall gøy å vert me på da, spørs om e30´n hadde overlevd da men er nokk lit av en opplevelse vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Faen detta frista igrunn... Skal uansett bruke 8k på å kjøre ferrari / lambo etc på bane i England en hel dag i sommer...nesten bedre å bruke de penga her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 ja her må vi få oppdateringer underveis hadde jo ver knall gøy å vert me på da, spørs om e30´n hadde overlevd da men er nokk lit av en opplevelse vertfall Ja, blir vel noe oppdateringer. Vil tro e30en greier seg fint, men bare en måte å finne ut av det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå