DreRacing@ Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 skal bygge om min e30 automat til manuell og trenger pedalstellet. noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 eg har clutch og bremsepedaler, og girstang pm om interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 eg har clutch og bremsepedaler, og girstang pm om interesse nå ser det ut som jeg fikk tak av en kompis her, men om det skjærer seg så hører du fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 eg har clutch og bremsepedaler, og girstang pm om interesse men du har braketten som det festes til inne i bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 dette er det eg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 jeg må ha vel ha braketten som sitter i bilen også. uten att jeg er heeelt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 eg har ikkje nåke meir enn det der skal du ha det elelr fikk du taki av kompisen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 ja har egentli fått tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå