Per m Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Noen som har bilder av e38 med BBS felger? Tenker felger som disse: http://farm4.static.flickr.com/3418/339 ... c198_o.jpg Lurer i hovedsak på om det ville sett bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Har aldri sett en E38 med BBS RS nei... fant ikke noe bilder av en med en heller... men jeg photoshoppa en på ca 2 min bare på gøy, brukte bare det bilde du la ved, ble jævlig lite realistisk da .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per m Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Har aldri sett en E38 med BBS RS nei... fant ikke noe bilder av en med en heller... men jeg photoshoppa en på ca 2 min bare på gøy, brukte bare det bilde du la ved, ble jævlig lite realistisk da .. [ Bilde ] Nice! Takk, Poppy! Hehehe, så ikke dumt ut da! Tror det kunne tatt seg ganske bra ut Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå