sveinE34 Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 hei nå lurer jeg på om noen av dere kan hjelpe meg å finne ut hvor man får kjøpt rotor adapter til m20 b20 motor for det finner ikke jeg å jeg trenger en fort om noen skulle ha no sånt liggans så si fra kjøper jeg
jan magnus Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 hei nå lurer jeg på om noen av dere kan hjelpe meg å finne ut hvor man får kjøpt rotor adapter til m20 b20 motor for det finner ikke jeg å jeg trenger en fort om noen skulle ha no sånt liggans så si fra kjøper jeg jeg har en m20 delemotor. tenker du på den man fester rotoren i ? hvor bor du? nr 7 ikkesant ?
sveinE34 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 hei nå lurer jeg på om noen av dere kan hjelpe meg å finne ut hvor man får kjøpt rotor adapter til m20 b20 motor for det finner ikke jeg å jeg trenger en fort om noen skulle ha no sånt liggans så si fra kjøper jeg jeg har en m20 delemotor. tenker du på den man fester rotoren i ? hvor bor du? nr 7 ikkesant ? [ Bilde ] ja det er nr 7 ja den man fester rotoren i jeg bor i porsgrun mye ville du hatt for den eventuelt da ?
jan magnus Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 hei nå lurer jeg på om noen av dere kan hjelpe meg å finne ut hvor man får kjøpt rotor adapter til m20 b20 motor for det finner ikke jeg å jeg trenger en fort om noen skulle ha no sånt liggans så si fra kjøper jeg jeg har en m20 delemotor. tenker du på den man fester rotoren i ? hvor bor du? nr 7 ikkesant ? [ Bilde ] ja det er nr 7 ja den man fester rotoren i jeg bor i porsgrun mye ville du hatt for den eventuelt da ? gi meg et bud du så kan jeg få sendt den i morgen. send meg pm du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå