336mik Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 Hvor mye senk trenger en e38,såpass så den ser senka ut,og hvor får man kjøpt dette? Har kun funnet 35/35 sett til nå,ikke lett over hele verden,greit å spørre om tips først. Coilovers er ikke aktuelt grunnet pris i første omgang. Mvh.
740AV Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 Skal du senke mere enn 35mm bør/må du skifte til kortere dempere også. Da begynner prisen å nærme seg et coilover sett.
336mik Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 aha.da er nok 35/35 best å gå for. Hvordan vil bilen ligge med denne senken da?vil den ligge litt bakpå,og se ut som en fullpakket bil med tyske turister?
740AV Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 GS selger Supersport senkefjærer. 35/25 tror jeg det var. Det vil passe bedre vil jeg tro. Jeg hadde kun senkefjærer forran (35mm) på min tidligere, og da var avstanden fra hjulbue til senter felg likt forran og bak. Men jeg har nivåreg da, og biler med nivåreg er originalt litt lavere bak enn biler uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå