Gå til innhold

Erfaringer med Spax RSX til E36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer nytt coiloversett til min E36, 93 325 coupe og har sett på litt forsjellig.

Partsandretards selger Spax RSX nå for 9000kr, dette er jo endel billigere enn de fleste konkurrentene på markedet, det meste annet med høyde og hardhetsjustering ligger jo godt over 10000kr, men er det noen som har noen erfaringer med dette?

Dette er det som står om settet:

"En av de bedre justerbare senkesett på markedet, rustfritt med justerbare gassdempere.

Kan sammenlignes direkte med sett som KW versj. 3 og Bilstein PSS. Justering i rebound"

Om det virkelig er så bra så må jo dette være et godt kjøp.

Skrevet

Fyllt med krypton som er 150 ganger dyrere enn nitrogen, står lite fakta bare sånn svada om at det er så mye bedre enn alt annet. Er det amerikansk?

Ta en titt på gaz gold, muligens litt dyrere. Blir brukt i BMW-cup i GB..

Skrevet

Bedre enn alt annet er det ikke, Bilstein PSS9 er nok kvassere. Har også kjørt gaz på samme type bil, og da må jeg faktisk si jeg likte Spax'ene bedre. Har ikke noe sammenlikningsgrunnlag mot KW v3.

• 4 weeks later...
Skrevet

Takker for tilbakemeldinger, alltid greit å høre om andres erfaringer.

Blir nok ikke kjøpt inn noe før mot våren, men veldig greit å undersøke litt på forhånd.

Skrevet
Bedre enn alt annet er det ikke, Bilstein PSS9 er nok kvassere. Har også kjørt gaz på samme type bil, og da må jeg faktisk si jeg likte Spax'ene bedre. Har ikke noe sammenlikningsgrunnlag mot KW v3.

Åssen var gaz mtp feste? Gold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...