Yahoo Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 heisann. har nå kjøpt min første e46 320ci.. Men har ett irriterende problem: Når jeg presser pedalen inn 1/4del kommer en irriterende høyfrekvent lyd, har kanskje 1cm å gå på før den forsvinner igjen. Dette påvirkes verken av turtall, eller fart, er der hele tiden uansett. OG den kommer også når cruicekontrollen når 1/4dels gasspådrag. Da piper det igjen. Finner ingen feilkoder på dette heller ;s (Bruker Bosch ESI[tronic] ) Hjelp please? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 opp.. har lest litr rundt og funnet de med sprekk i nedre "kne-belg", mn finner ingenting jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 heisann.har nå kjøpt min første e46 320ci.. Men har ett irriterende problem: Når jeg presser pedalen inn 1/4del kommer en irriterende høyfrekvent lyd, har kanskje 1cm å gå på før den forsvinner igjen. Dette påvirkes verken av turtall, eller fart, er der hele tiden uansett. OG den kommer også når cruicekontrollen når 1/4dels gasspådrag. Da piper det igjen. Finner ingen feilkoder på dette heller ;s (Bruker Bosch ESI[tronic] ) Hjelp please? Har akuratt samme problemet, fant du ut hva det var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Prøv å skru av varmeapparatet, har vert borti at varmeapparatviften lager ulyd under pådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Har du skiftet høytalere elns i den? hadde samme problemet hos meg da strømkablen lå på samme side av bilen som signalkablene fra forsterker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Var den nedre innsugsbelgen Ett lite hull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå