SiohZ Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 hei! er på utgikk etter en m-frontfanger helst i fargen grønn. Frontfangeren skal på en bmw e46 sedan 1999mod. ser etter en fanger som er hel og pen, trenger ikke være netting i grill eller grøftelys for det har jeg. kunn skallet jeg er ute etter. fangeren trenger ikke være original men bør være god passform. håper noen har! ta kontakt på: 98217473, Pm eller mail: john.erik.andreassen@sebergsen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 fangeren skal ikke på en facelift utgave men første Gen, vet ikke om det er forskjell på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 her ser dere nøyaktig hva jeg ser etter. samme fargen er det også men kan få lakket om fangeren så det er ikke et must at det er grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Er lik fra 98 til 2005... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 okei det viste jeg ikke noen som har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 noen som har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå