linren Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Ved rask handel slumper jeg bort karroseriet mitt med følgende utstyr; Det er uten dører men med; tannstang, komplett understell med bremser, mellomaksel og diff, pedalsett, clutch, manuell ZF kasse fra 528 (samme som m3). ALT du trenger for å bygge om til manuell følger med samt mye ekstra deler. Bilen er momset inn til Norge. Alt slumpes bort for 4000,- Kan medfølge speedometer for manuell for 500,- ekstra..
Runar-CSi Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Jeg kan godt kjøpe girkasse, fremste del/hele mellomakselen og clutch... Samt noen kontakter i ledningsnettet dersom du har de..
EDH_Performance Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Bakdiff til salgs? Hvor holder du til? utveksling og pris?
linren Skrevet November 27, 2012 Forfatter Skrevet November 27, 2012 Har bakdiffen ja. Må sjekke utveksling... Men ser helst at det selges samlet så jeg blir kvitt det. Men sleng inn et bud på diffen så kan jeg vurdere å ta den av:)
Runar-CSi Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Hva skal du ha? Så lenge det er mindre enn du skal ha for hele bilen så kan vi nok bli enige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå