Elverest Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Har en bensinlukt i bilen som blir ganske stram når bilen har stått i garasjen over natta. Etter 2-3 min med kjøring merkes det ikke så godt, det lekker ikke utenfra. Det er heller ikke fuelrail lekkasje som siver inn gjennom vifteapparatet. Virker som det kommer fra bak i bilen og det er heller ikke fra inngangen til tanken under sete bak. Noen som har noen forslag?
internetdude Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Prøve å jekke den opp slik at du kommer under etter at den har stått litt og prøve å lukte deg fram? Prøve å sette lufttrykk på tanken?
internetdude Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Lurer faktisk på om jeg har en lekasje på 728n også, fylte full tank her om dagen og det lukter bensin på begge sider rundt bakjulene. Tanken er skiftet for ikke så alt for mange år siden så kan ikke skjønne at det skal være den.... Får titte på det neste gang jeg får den opp på bukk.
Elverest Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 Takk for svar! Det lukter ikke noe utenfra ,tror det bare er bensindamp som kommer inn i bilen ikke væske.. Utluftningsslange fra tanken eller noe i den stilen?
internetdude Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Er nok på trykk siden det lekker på min, etter at den har stått litt lukter det ikke, hvis jeg starter og stopper den lukter det. Den starter ikke alltid på første forsøk når den er varm heller. Prøve å få den opp og se på det til mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå