kevin1982 Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Bilen selges grunnet nybilkjøp. Bilen har vært eiet av BMW-entusiast di 10 siste årene. Bilen er EU-godkjent fram til sept 2014. De fleste slitedelene har blitt byttet på bilen. Bilen har justerbart sportunderstell som er godkjent i vognkort. (se bilde) Bilen har 18" sommerfelger Det er montert nye og mer sportslige bremser fra EBC på bilen. Bilen var til full utvendig shine med 18 måneders garanti på lakkforseglingen, den fikk også full innvendig rens. Bilen har fått jevnlig byttet olje og filter likte som jeg har byttet mellom sommer- og vinterdekk. Ring for en hyggelig BMW prat http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38577716
Næssen Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Bytte i bmw e36 coupe 320 med 328 motor og gir? stor kjørecomputer, skinn, glasstakluke, m3 ratt, m3 speil, m3 frontfanger med gt splitters, m3 sideskjørt, el vinduer, coilovers, 16" vinterhjul med bra michelin pigg, og 17" sommerhjul. xenon, led angeleyes osv..
kevin1982 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Bytte i bmw e36 coupe 320 med 328 motor og gir? stor kjørecomputer, skinn, glasstakluke, m3 ratt, m3 speil, m3 frontfanger med gt splitters, m3 sideskjørt, el vinduer, coilovers, 16" vinterhjul med bra michelin pigg, og 17" sommerhjul. xenon, led angeleyes osv.. Beklager men jeg har kjøpt meg ny bil. Ellers takk for tilbudet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå