sKNOPH Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Hei, Vurderer å selge min BMW e36 323iA. Den har orginalt 170hest under panseret og går som et skudd. Grunnen til salget er at jeg snart skal studere å trenger penger litt kvikt. Det er ingen feil med bilen, annet at det er en liten liten ubetydelig bulk i baken. Det står i en 12" sub som spiller kraftig og en 4 kanals forsterker, 4*65w. Alle deler er orginale. Spilleren er litt defekt og henger ikke så godt fast siden jeg har mistet rammen rundt den. Men det anbefales å bytte til en litt bedre spiller ettersom antenneinngangen ikke fungerer som den skal, og lyden fra radiomoduset hopper litt ut av og til. Den ble montert av bilradiospesialisten for ca. 6 år siden og er derfor ingen USB/AUX inngang. På cd spiller den plettfritt. Med 170 hest og sportmodus med en 2,5L motor drar denne i fra de fleste ungdomsbilene på landet. Det er en spesiell automoatversjon av 323 som jeg liker å kalle sportversjon. Fargen er svart, og det følger med 2 sett sommerhjul med flotte felger på. Interiøret er av lekkert skinn med minimalt antall riper som de fleste 97'ere har etter flerne klimoeter på veien og eiere som ikke bryr seg om noen små riper i setene. Det er også oppvarmede seter, sigarett tennere etc. som de fleste E37 97 modeller har. Har ikke rukket å ta bilder enda siden jeg tenkte å vaske den litt da det er forekomster av støv og grus på mattene. Tenkte også å smøre over med Autoglym lærbalsam, som også følger med. Prisantydning 25 000 og bilen står på vestlandet i Rogaland. Om det er mye interesse skal jeg laste opp bilder snarest! Med vennlig hilsen, Sindre Knoph Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 bilder og fix teksten din til lesbar slik at folk, vel gidder å lese:) -kmstand -nytt -mangler osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 ka ti kommer disse bildene da? (snarest) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå