Gå til innhold

Orginal E30 325i 2 dørs coupè SOLGT

HypeTraxX
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg legger ut denne orginale coupè`n fra 1986 som har rullet 308`000km for salg, da jeg har planer om å kjøpe en dyrere bil. Så det betyr at det er cash som gjelder!

Bilen har kun hatt 2 eiere, og de var brødre. Han jeg kjøpte bilen av er fast kunde i butikken min, så jeg kan være behjelpelig med ytterligere info om dette er ønskelig! Han sa at den siste store service`n ble gjort på 220km.

Men denne bilen har stått i flere år og har preg av dèt. Forsåvidt grei for rust. Får ikke igjen bakluka. Panseret funker, men vanskelig og få opp når man drar i wire`n. Hjulbuene bak har litt kjeks på innsiden, og en flekk under dørlåsen på sjåfør døra. Den er generelt møkkete og har litt mose her og der sånn den står nå. Eksos lekasje midt på. Bremser fungerte i fjord, men et bremserør har rustet nå. Så bremsevæska forsvant da jeg tråkka på pedalen. Radiatoren eller den nederste slangen lekker vann, samt den øverste tynne slangen. Motoren klakker mer enn ventil tikking, så jeg spår at det er rådebank ute og går :P

minste pris: 13`000,- (sånn den står)

ALLE bud vil jeg ha her inne i tråden, så sant ikke folk vil diskutere pris på deler som evt kan følge med. Jeg har nesten nok deler til å bygge den opp på nytt!

*** Rådelager, veivlager, slipesett, bunnsett, alle andre pakninger, venstre hjulbue, bensinfilter i motor rom, oljefilter, plugger, bakluke, phoenix flipp, baklykter, interiør, 60 senk / coilover, MIM felger, plåt del til bakfangeren høyre bak, tank lokk (stickerbomba), radiator, penere innsug og topp deksel, M3 glassfiber skjermer, kina turbo og grenrør ***

Bilen står i nærheten av Kongsvinger. Hilsen Stian - 92209310 :)

dx3t1si3y8feze79bixj.jpg

lcjakbeuyhjcmdsaoof6.jpg

hyugdg89a5r59llqmqxx.jpg

lekaads2qm5b66aiu5pg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit at den er møkkete altså.. Men prisen du kommer med der holder jo bare til diffen og drivakslinger!

Det er mye liv på Facebook`n min. Det er mange lokale helter som vil ha denne, visstnok. Men det er det samme problemet bestandig! Penger :P

13000kr som minstepris kan vel ikke være en u pris ? Bare karosseriet bør jo ha masse verdi i seg selv.

Jeg kommer nok til og ta vare på denne hvis det ikke kommer inn bud over minstepris jeg har satt. Hvis det er noe galt med motor har jeg også dele motor av samme årstall. 12 like stempler, ledningsnett, hjerne osv. Det kan hende det finnes en heldig kjøper der ute som kan få med seg alt for å bygge en grom bil til slutt ;)

Men jeg har kanskje fått plass på en gård til bilen. Og da blir det full overhaling av motor.

Det kommer en og skal se på bilen i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pratet med forrige eier igjen, og han sa at bilen har stått 4 år ute på grus. Ikke 10 år på gress som flere har lurt på! De stedene det er rust er hjulbuer bak, fører dør ( mistenker tyveri da låsen heller ikke funker ), hullet nederst i bak fanger, tank lokk og batteri kasse. Uvisst om det er rust i gulv da ingen av oss har sjekket det ut ( enda ).

Jeg har kjørt igjennom 3 liter frostvæske så ikke blokka spytter ut alle frost plugga. Også har jeg fyllt på 20 liter bensin 98 blyfri så den holder ut vinteren :)

Siden ingen har kommet med fornuftig bud enda blir det nok til og ta vare på den! Det er snakk om enda et verksted til, så da får jeg litt mer skru plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom du ser mye potensialet i kaross og motor, så er det fortsatt mange inngrep som må til får å få denne "shiny" igjenn. Får ikke å snakke om kmstand. Gamle bilen min var 5 ganger så strøken som denne, dog 320i. Denne ble solgt til samme pris du forlanger.

Siden jeg savner E30 velger jeg å legge inn ett bud på 5000.-!

Sorry Mac, men her er du mye å gjøre!

-M.Stene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm sendt til Dapp.

Jeg vil påstå at jeg har drivi med E30 en stund, og har en viss peiling / oversikt på disse bilene. Jeg har selv 4 stk akkurat nå. En kamerat av meg kjøpte akkurat samme type dog ikke bremse problemer, vann lekasje eller rådebank. Men han måtte ut med 30 lapper! Den har riper og små bulker i alle plåt deler over hele fjøla, problemer med det elektriske, dårlig motor med slitt kam og rusta ihjel!

Koselig med et bud altså, men jeg kommer til og ha E30 så lenge jeg lever. Og da tørr jeg ikke og "gi" bort en orginal 325 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...