Gå til innhold

M520's E39 Motorbytte til 528;)


m520
 Share

Anbefalte innlegg

Her står den, kald å død!

wv875fqhr3d67rqetaj6.jpg

Den skal bli taua til ett oppvarma verksted idag, også skal jeg prøve å bytte bensinfilter. Kanskje den er litt mer interessert i å starte da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste seg visst å være gåen veivaksel sensor igjen! Ebay sensorene er dritt dårlige, skjønner jeg!:)

Bestillte nye baklykter til bilen idag! Gleder meg som en unge til di kommer!

Finfin julegave til meg selv, syntes jeg! :)

Røde å sota facelift baklamper:)

q6cdmizahs2efzwvyb5m.jpg

Det skal bli bestillt Nye blinkere i skjermene i sota finish, øyelokk til forran å bakrute senker! Bare vente til over jul;)

Ellers bilde av det nye sorte interiøret, å litt div:)

Bilder er tatt med tlf, sorry dårlig kvalitet!

l4ticnd2d82vk952wfn0.jpg

Med ettermontert kjørekomputer, å FULLT av feilmeld!(Pære feilmeld er bremselyset i hattehylla, skal bytte baksetet ganske snart, derfor jeg ikke har giddi å skifte pæra;)

w0fsinrqdpsp5t51zxqo.jpg

Stakar bilen, nedsnødd!

cx5vn5a9fiv2j5ftzj3v.jpg

Enkelte er ikke vant til å kjøre bakhjulstrekk, så det endte jo av veien det! (Ikke meg som kjørte)

xji72soq3a2w7f83l0ia.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt en kjedelig tråd det her! Skal ta meg sammen å bli flinkere til å ta biler osv nå som bilen står..

Har fått bestillt ny bakstilling. Så da gjennstår bare bremser rundt hele, 4 abssensorer, å håndbrekkband! så tenker jeg den er på veien igjen! :) Skal bli godt å få skilta tilbake! En blir jo helt ødelagt uten bil!

Men er jo pappa det er synd for! Kjører 11 modell Hilux om dagen. Kjedelig bil iforhold til bmw'en altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorra blir det å hente prøveskilt å hente bilen. Så skal jeg hente å montere nye baklykter, kjøre litt. Også skal den bli satt på låven til det er litt deler på plass! :) Skal bli godt å kjøre godbilen igjen;)

Må bare måke den fram først;)

omp8h7jac5c24dil0r2w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei vel noe i nærheten, men blei ikke LIKE fint som orginale..

Men trur ikke man får de orginale med sota blink å rygge lys, så derfor jeg heller valgte disse.. Syntes de orginale er stygge siden dem er så skrikans i fargene..

Syntes veldig godt på det bildet her at koffertlokket er vrak.. Ihælrusta. skiltlys holder seg ikke på plass pga rust, å åpne knappen er ikke der pga rust.. Så blir å få tak i nytt;)

ywjhtm9nd5t53b39ypys.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er jeg veldig frem og tilbake om jeg skal ha vanlig faceliftfront, også ha lakkerte shadowline lister på dørene, eller full M.tech utvendig! Ser for meg at den kunne blitt tøff med skikkelig facelift utseende! Men er jo ingen tvil om at M front er finere med sorte shadowline lister på dører å fangere, men aaaaalle har det jo! Vil ha noe ikke alle har samtidig som jeg vil ha M5 front!

Hjeeeelp! Legg gjærne ved bilder hvis dere kommer med innspill!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først med M5 styling:

ctmjecd8sv0g0iaabl0w.jpg

t9rz9vucc8zj547zmhrn.jpg

Så facelift front(Jeg ville hatt lakkerte lister):

je0ziyk51ap3e4o7ud08.jpg

x8ooiymt5jewjfisl7tk.jpg

Også, ett spm.. Lar det seg gjøre å få sånne kjørelys på Bmw min? (dayrunning lights eller hva det heter) Jeg har DEPO lykter.

2x6u3hdpnnh6ta2d37zb.jpg

Skal også bestille meg nytt sengesett! <3

g0qmx037zk3bsfaa0t0q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som skal kjøpes inn etterhvert:)

Haifinne

yb6njeon02jl23o5jkgf.jpg

M5 fanger blir det da

hcidossjsaudbt6nhjui.jpg

M5 bakfanger

ver2evqp8hj1v25lidde.jpg

CCFL Angeleyes til DEPO lyktene

swszoanrhg3suq1v9cp9.jpg

Får legge ut litt bilder som ble tatt dagen før den ble avskilta da.. :)

Parkert i garasje

n0eb6wqh5igdmla43ru9.jpg

Nyvaska

lxic7svf9880ai4m3zf6.jpg

yscek658ougbrx89kau0.jpg

Skal bytte passasjerdør forran å førerdør. å lakkere under lister å ned, samt utbedre den lille bulken i kanalen;)

pzpl0frqavgrxsmqhiwj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...