Gå til innhold

M520's E39 Motorbytte til 528;)


m520
 Share

Anbefalte innlegg

Jaggu så blei det nytt koffertlokk på gutten også! Døra var dog ikke så strøken som vi trudde, men skal nok få lakka litt, så går det seg til ;) Koffertlokk hadde en bitteliten bulk på seg, men skal få retta den ut å lakkert litt, så blir det bra :) fikk ikke med koffertlokket idag, så skal få henta det iløpet av uka å få hivd det på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det!

Var å henta ett koffertlokk idag hos en her på forumet.. Da gikk jo praten da! :) Så kom jeg over noen felger han hadde han mulig ville selge meg.. Hva syntes folket om slike på E39 min? Den skal være veldig lav med sota ruter til sommeren! :)

Forresten den mest STRØKENE E34 jeg har sett! NYDELIG bil! :) All applaus til "540I-Bimmerman" for denne!

efnoi6zu8ken6gbfyjmh.jpg

(Håper det er greit jeg la ut bilde av bilen din!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt lokk på plass! Etter mye om og men!

Låsen på det gamle var jo gåen(visste ikke om det) Så når jeg lukka det, fikk jeg det ikke opp igjen.. Så måtte lage meg verktøy som jeg måtte bruke inni det lille trange hullet i veggen inn til bagasjerommet! Jeg har jo ikke skipose, så hadde ett hull på 2x2 cm å jobbe i! Gardinstang med to ståltråd pinner ut på! Etter tre timer's fomling i "hullet"(:P) så fikk jeg det opp! Blei veldig fornøyd med resultatet!! Nydelig bak etter jeg fikk på nytt lokk!

avvqpfxp8lrrefzusf11.jpg

Noen som vet delenr. på åpningsknappen på bagasjelokket? Gikk litt over styr med den når lokket satt fast :P

Skal ta bilder av verktøy å bilder av bilen i dagslys imorra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjønner dere problemet med at luka låste seg!

Dette lille hullet hadde jeg å fikle i!

odsf2k6l6qtwu6m6d9fj.jpg

Måtte lage verktøy helt selv da!

8jl902dbokzkqhmzbz5n.jpg

Hjalp veldig med nytt lokk! :)

ue6x2e4pfe02yfbzxmhi.jpg

Også var jeg ute å lufta den såvidt idag!:) Må lakkere bunn på dører på pass side pluss kanal:)

spwv3rcrzkz13c9fzeh7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...