Gå til innhold

BMW 120d coupe

Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har vært så heldig og fått kjøpt meg en 120d coupe, 2008 modell, og jeg er så fornøyd at jeg holder på å gå av skaftet :)

BMW Professional hifi, og spiller rimelig bra. Eneste som er drit er at bilen ikke støtter iPhone 5, men regner med det finnes en oppdatering for bilen av noe slag?

Noen som har gjort dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener du den ikke støtter iPhone 5 egentlig? Vil du had den opp på idrive, eller bare kjøre gjennom aux? Er ingen grunn til at den ikke skal støtte 5, men støtter de andre, da det er OS på tlf som avgjør om den ikke fungerer. Hvis det du mener er at adapteren som fulgte med er designet til "gammel" iphone/ipod plugg så finner du overgang fra denne til lightningpluggen hos nærmeste seriøse elektrobutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener du den ikke støtter iPhone 5 egentlig? Vil du had den opp på idrive, eller bare kjøre gjennom aux? Er ingen grunn til at den ikke skal støtte 5, men støtter de andre, da det er OS på tlf som avgjør om den ikke fungerer. Hvis det du mener er at adapteren som fulgte med er designet til "gammel" iphone/ipod plugg så finner du overgang fra denne til lightningpluggen hos nærmeste seriøse elektrobutikk.

Neinei, mener det at den ikke støtter formatet når jeg tar den i USBen.

Bruker jeg lightningladekabelen med USB, og velger USB på spilleren, kommer det rett og slett ERROR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må brukes egne kabler som suppleres fra BMW hvis du vil bruke iphone interface direkte i idrive. I familiens F20 fungerer iphone kun ved bruk av den orginale kabelen, som er en slags splitter som både kobles i USB og i Aux i bilen. Å bruke iphone kabel rett i USB vil ikke fungere nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må brukes egne kabler som suppleres fra BMW hvis du vil bruke iphone interface direkte i idrive. I familiens F20 fungerer iphone kun ved bruk av den orginale kabelen, som er en slags splitter som både kobles i USB og i Aux i bilen. Å bruke iphone kabel rett i USB vil ikke fungere nei.

Funka greit med overgang i splitteren nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...