eeikenes Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 En bekjent skal selge sine style 95 felger. 255-35/19 bak (10") 225-40/19 (9") forran. Dekk som jeg ikke husker merket på i farten, men brukt maks 25mil. Har noen sår, men er bene. Flere bilder kan kommes med i neste uke! Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 ca pris? og hva er innpresset på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 et skal være 24 Bud under 5 blir ikke vurdert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Prisen står 2 poster oppfor deg, bud under 5 vurderes ikke. Har også et bud på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Selge uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Går di uten dekk?? Bilder av skader ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Bilder kommer tidligest på onsdag, da han som selger er borte akkuratt nå. Kickere91: Stavanger som det står i profilen min Ang. å selge disse uten dekk, så tror jeg at han helst så at de gikk med dekk, men skal høre med han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Litt komunikkasjonsproblemer Har nå snakket med eieren av felgene.. Det er 3x9" og en 10". Derfor pris. Dette er ikke noe farlig/merkbart og kjøre med eller se etter. Han har kjørt lenge med disse felgene og har aldri vært noen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Felgen som er 10'' ^ Strekket som er på 9'' felgene ^ Var mørkt ute nå, så beklager de dårlige bildene, men dere kan jo se hvordan de ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Hvordan er det da med dekkdim siden han ikke har like felger på samme aksling? Bilen kan vell ta skade når det står 2 dekk på forskjellig rulleomkrets på samme aksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Som sakt tidligere har jeg kjørt lenge med disse felgene og det er ikke noe som helst problem (disse dekkene er helt nye). Rulleomkrets er jo lik? Samme dim på dekkene.. http://www.willtheyfit.com/index.php?wi ... mit=Submit 255/35-19... Jeg så eier felgene forresten. Felgene ska selges fordi jeg har planer om 20" til neste sesong, derfor jeg helst vil selge med dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] Felgen som er 10'' ^ [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Strekket som er på 9'' felgene ^ Var mørkt ute nå, så beklager de dårlige bildene, men dere kan jo se hvordan de ser ut. Var litt intr jeg, men dette er da virkelig ikke småsår! Og med en tomme forskjell på samme aksel, så tror jeg du sliter med å få 5' for disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå