Vetle.Andreassen Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Endelig fått tak i drømme bilen Tar gjerne imot tips og råd. Siden jeg kjøpte bilen har jeg: Byttet Veivsensor. Byttet kamsensor. Byttet starter. Byttet skilter. Byttet lykter. Byttet til "orginale" glødepærer i kupê. Holder på med bytte av dynamo og termostathus. Skal montere ny Cd spiller og Eligth også Deler jeg mangler: Plate under motor. Lamdasensor nr 1. Bagasjeromtrekk. Bagasje innredning. KPL Speil V.F. Plastikk grill/gitter i fanger, venstre side. Blåseuttak/vifte på Høyre framdør. Blåseuttak/vifte midtkonsoll bak. Viskerarm bak. Spylermotor KPL. Nåværende sted bilen står. Amatørskruing. Gutta er igang, Den sølvfargede er noe grommere enn min.. men men. Skviser seg inn for å bytte veivsensor. Sånn så den ut da jeg hentet den.
bayerks-mach-werk Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 må ha noen bilder så vi ser bilen, da er det lettere å komme med tips også.
Vetle.Andreassen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Fått gjort noe mer a? hehe HAHAHAHA snart bytte starter igjen:) bare få litt tid, jobber hele tiden vett:P jeg har en stol på verkstedet hvor det står ditt navn^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå