bmwkenna Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 jaja da var det min tur til å krangle med biltrangsyne. sendte en søknad på ombygging til turbo i e30 cupen å fikk svar at jeg måtte ha syklustest av avgass som svar noen som har vert borti det?. det er en 87 modell uten cat så skjønner ikke det liksom ringte han gjøken som hadde skrivi det å han virka ikke mye imøtekommende akkurat. så lurer på hvor jeg kan få tatt det eventuelt å hva koster noe sånt. er mange her inne som har bygdom å fått godkjent med turbo så noen kan vel svare på dette?. send meg gjrne pm hvis dere vil.
Joachim_M5 Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Syklustest kan du bare slå fra deg, for det koster heroin! Skal ikke være nødvendig med syklustest på din bil så langt jeg vet, men som kjent så er tydeligvis regelverket åpent for fullstendig fri tolkning og personlig oppfatning fra de såkalt "sakkyndige"... Enkelte får godkjent alt mulig, og folk andre steder får nedten ikke godkjent å komme inn porten engang... Det er rett og slett et forpult drittsystem hele greia...
bmwkenna Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 ja det har jeg skjønt at systemet er idiotisk men, jeg gir meg aldrig så skal på bmw på mandag å spørre om dem har en orginal syklustest fra 1987 som bilen min er fra har dem ikke det kan ikke biltrangsynet komme med det heller for må være et sammenligningsgrunnlag. den som gir seg er en dritt hehe.
bmwkenna Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 jaja latt byråkratiet leve nå har jeg prata både med biltilsynet ombyggingsgruppa i oslo å dem gjør jo ikke feil. prata med sfoor å dem sier noe annet så skal klage til siste instangs. fortsettelse følger.
bmwkenna Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 syklustesten måtte dem gi seg med men, var mye anna dem hengte seg oppi jeg har kontakta sfoor å så får vi se hvordan det blir. virker som gutta på bt ikke er helt oppegående å kan så mye tydeligvis å han jeg prata med på sfoor han virka veldig positiv så vi får se hvordan detta utarterseg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå