Medbyn Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Hallo! har endelig fått kasta motorn i e30`n! MEN nå er det helt dødt når jeg skal vri om tenninga! strøm er det på batteriet å alt! det "knetter" ikke i no rellèr når ellno heller! MEN når jeg legger plussledningen som skal på coilen på plusspolen, da lyser det i dashbordet, å motorn går rundt! Noen som kan si meg hva jeg har gjort feil? Veit at plusskabeln til coilen ikke skal være på plusspolen på batteriet, men måtte prøve for å sjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 tipper du har glemt ledningen fra sikringsboksne på batteriet jeg. da blir alt dødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 den skal være koblet til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 rett å slett en kabel som har smelta ser jeg! så blir vist no jobb av detta.... fra "hurtigkoblinga av el-nette" (Den runde) å inni sikringsboksen, deretter innunder dashbordet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå