Myshan Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Heisann! var ute å kjørte en stund igår med min e30 325I. Stod stille på tomgang i ca 10 min åsså stoppet den bare... ville ikke starte igjen heller.. etter å ha ventet en stund så startet den, gikk helt klokkerent og virket fin. Begynte å kjøre, og da stoppa den bare igjen.. Har pusset pluggene, og er ikke noen forskjell... starte og går i kansje 10 sekund uten noe lyder eller noe åsså dauer den bare... noen som har en ide hva det kan vere ? må legge med at det er 11 minus grader ute... Og idag vil ikke den starte i det hele tatt...
Myshan Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Skal sjekke litt rundt idag, tenke jeg sku ta vekk bensinfilteret i tilfelle der har samlet seg kondens i bunn av dette og frøse til is når jeg stod stille, slik at det flyter opp når filteret tømmer seg og tetter.
Myshan Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Var bensinpumpen som var gåen. Fikk tak i en M5 pumpe og lodda og kappa litt så passet denne inn. Starten tvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå