Perrycb Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Noen som har en radiator til bmw 320 e36 som er hel og fin????? Nærheten av vestfold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Jeg har en i Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perrycb Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Ikke noe lekk i den? Ikke garantert at min har gått, men det finner jeg ut i mårra. Hva tenkte du pris på denne? Har du noe m fanger eller lignende liggene i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 500,- eller bud. Har ikke m3 fanger som skal selges Desverre. Radiatoren skal være hel og tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perrycb Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Ok. Kan gi beskjed i mårra jeg noe senk til e36 liggenes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Nei Desverre Har Depo AE lamper har også andre ting i salgstråden i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perrycb Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Har du noe bilde av radiatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Nei ikke nå, hva tenker du på? Er en helt standard Radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perrycb Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Så lenge den er 100& tett og ikke noe ødelagt og er til 320 e36 så holder det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Skrudde den av min 96 modell 320 ia i begynnelsen av mai iår da jeg bygget den om til 3.2 m3. Kjørte bilen som 320 i drøye mnd og merket ingen svetting eller lekkasje i den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perrycb Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Da får jeg stole på deg;) har du et nr jeg kan nå deg nå om jeg finner ut i mårra det er radiatoren det lekker av? Og når i mårra er du hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå