Gå til innhold

Diagnose E39 Oversettelse/hva er galt/hva må byttes??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått feil på AIRBAG;

24 NOT DEFINED

16 FRONTSENSORZULEITUNG RECHTS DEFEKT!

Begge feila er på Airbag. Prøvde Google oversetter, det kom det; foran sensor tilførselsledning.

Hva er det for noe?? Lei airbag lampa som lyser! ;)

Fikk også feil på luftmengdemåler. Siden den er gåen, når jeg da bytter den, må jeg kjøre ny diagnose for å bli kvitt feilen, eller går den bort av seg selv?

Greit å ha ting iorden syntes jeg!

På forhånd takk! :)

Skrevet
Har fått feil på AIRBAG;

24 NOT DEFINED

16 FRONTSENSORZULEITUNG RECHTS DEFEKT!

Begge feila er på Airbag. Prøvde Google oversetter, det kom det; foran sensor tilførselsledning.

Hva er det for noe?? Lei airbag lampa som lyser! ;)

Fikk også feil på luftmengdemåler. Siden den er gåen, når jeg da bytter den, må jeg kjøre ny diagnose for å bli kvitt feilen, eller går den bort av seg selv?

Greit å ha ting iorden syntes jeg!

På forhånd takk! :)

feilen på luftmengde måler må slettes igjen etter ny er satt inn ja.

mulig du har gåen airbagsensor eller eventuellt et ledningsbrudd en plass..

Skrevet

hvor sitter dem sensorene da? Noe typisk/utsatt sted det blir ledningsbrudd på E39?

Skrevet
hvor sitter dem sensorene da? Noe typisk/utsatt sted det blir ledningsbrudd på E39?

om jeg husker rett så er disse plassert ved frontstolene under teppet desverre så må ut med frontsetene og midtkonsoll ihvertfall...

Skrevet

Er det den Airbag klumpen som sitter under midtkonsold? Skal bytte interiør iløpet av uka/helga, så hadde vært greit å visst;)

Skrevet

nei dette er selve hjernen, de sensorene du leter etter sitter under teppet ved førerstol og passasjer stol. altså du må ut med teppet for å komme til de..

mulig det er selve hjernen din som har gått men da ville jeg tro du fikk flere feilkoder..

Skrevet

jeg har vært ute med setene å teppet i delebilen igår, å jeg så ikke noe som så ut som noe sensor? Kan du forklare litt mer nøyaktig hvordan den ser ut? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...