hylle Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Har en fz-50 jeg ikke har tid til lenger, Den har skilt og papirer er iorden. Står et relativt bra trimkit på den, store dekk ++ tenkte 3000,- følger med en hel haug med deler om man vil det. starter og går, litt problemer med giringa av og til. hentes i Oslo.
hylle Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 Hvordan skal jeg sende den? kan levere hos fraktfirma hvis du ordner alt ja..
hylle Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 Har ikke, har ikke peiling på scootere og trim til de.
håkon_w Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Men har du prøvd den? er det bra aks\drag i bakker? går den fortere en originalt?
hylle Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 Jepp. Den er prøvd. Går rimelig bra enn de to andre originale jeg har iallefall. Ikke prøvd i bakker. Har massevis av deler som følger med om man vil ha det. Ledningsnett, kassedeler, sylindere , lykter ++
hylle Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Nå har jeg funnet skiltet til den, og fått orden på papirene, så da justerer jeg opp prisen til 3000,- litt deler som følger med også :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå