mloen Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 M20B25 facelift motor:325i råder323i veiv325i preface stempler325i blokk325i 885 toppEr dette riktige veiv, råder og stempel for å bygge m20b26?Hvordan blir kompressjonen?
matsrh Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 bruker du eta veiv eller m21 diesel veiv får du 2,7L ved bruk av 320/323 råder. kompen blir litt forskjellig fra om du bruker facelift eller preface stempler. Jeg har eta veiv til salgt btw
TurboLag Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 det JEG ville gjort er å ta facelift stempler, brukt b25 råder, b23 veiv, og frest lommene i stemplene bittelitt. Pakninga er tykk nok til at stemplene ikke tar oppi toppen. Da beholder du et bedre rådeforhold, dog får du da HØY komp så et datasprut bør vurderes til å styre.
mloen Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 hvor mye må jeg frese av? og hvordan finner jeg ut komp etter?
TurboLag Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 trenger 0.9mm dypere lommer for å få samme klaring som originalt da slaglengden blir 1.8mm lengre. Er litt beregning for å finne komp etter, men om du har hatt litt matte på skola burde det være en grei sak å finne ut av
mloen Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 er det noen som kan hjelpe meg å regne ut hvor mye som må freses av stempelene? Slik det er nå vil dette kræsje i toppen. :/
TurboLag Skrevet November 8, 2013 Skrevet November 8, 2013 stempelet kommer 0.9mm lengre opp, men siden pakninga er 1.25mm komprimert vil det gå. Om du skal ha samme klaring som originalt må du (som nevnt) ta 0.9mm fra kant og ventilspor
mloen Skrevet November 8, 2013 Forfatter Skrevet November 8, 2013 Vet du hva som er klaringen orginalt mellom stempel og topp orginalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå