bmwboy1992 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 selger en hel e39 i deler alt av karosseri deler er bra, kun venstre bakskjerm som er litt inntrykt bare spør så jeg jeg sikkert det du trenger er litt usikker på priser men bare gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Shadowline lister? Hvilken farge på interiørlister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Shadowline lister? Hvilken farge på interiørlister? er ikke shadaowline, er svarte interiørlister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Hva vil du ha for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Hva vil du ha for de da? Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 300,- + frakt? Det er de som er pianosvart blank sant? Fikser du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsOlsenL Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Hva seter er det du har i den? er det touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyE30 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Vet du om radiatoren passer i en 96 mod 520IA ? i så fall, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 300,- + frakt? Det er de som er pianosvart blank sant? Fikser du bilde? er de originale grå/sorte med striper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Hva seter er det du har i den? er det touring? Sedan, Sort orginalt stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Vet du om radiatoren passer i en 96 mod 520IA ?i så fall, pris? Det er samme radiatorer ja, men det er hull i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 300,- + frakt? Det er de som er pianosvart blank sant? Fikser du bilde? er de originale grå/sorte med striper.. ? Tenker du på innstegslistene? Jeg mener de som står i dørpanel og dashbord osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsOlsenL Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Hva seter er det du har i den? er det touring? Sedan, Sort orginalt stoff M-sport seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Hva seter er det du har i den? er det touring? Sedan, Sort orginalt stoff M-sport seter? Det står Sort originalt stoff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 300,- + frakt? Det er de som er pianosvart blank sant? Fikser du bilde? er de originale grå/sorte med striper.. ? Tenker du på innstegslistene? Jeg mener de som står i dørpanel og dashbord osv var de i dashbord osv. jeg mente .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå