kreastian Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Heisann. Er nå på utkikk etter ny bil, har bladd rundt i salg-forumet i fler dager å begynner nesten å gå lei så tenkte at jeg får lage en tråd her i tillegg for å se om det hjelper. Jeg er da (som dere sikkert har skjønt) på leting etter ny bil. E36 er høyest ønsket, men E34 er også velkommen. Vil ha en bil med en sexy rekkesekser (største krav ), Coupe eller Touring, grei for rust og div. andre feil. Den må også være nylig EU-godkjent. Utseende-messig har jeg ikke så veldig mye krav siden jeg alltids kan gjøre det meste selv OG allerede har noen planer i hodet. Prisklasse jeg har valgt til å begynne med er 50-60.000. Så om du har en bil du vil bli kvitt innenfor disse få og "greie" kravene er du hjertelig velkommen til å sende meg en PM eller E-post med bilder, info og hvor du holder til. -> kristianz0r@hotmail.com På forhånd, takk! MvH, Kristian.
monssen91 Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Heisann! Du kan jo sjekke ut min da.. er riktignok bare en 318is, men coupe og grei for rust. Blir og eu ok før den blir solgt!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sturmtiger Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Heisann. Så om du har en bil du vil bli kvitt innenfor disse få og "greie" kravene er du hjertelig velkommen til å sende meg en PM eller E-post med bilder, info og hvor du holder til. -> kristianz0r@hotmail.com På forhånd, takk! MvH, Kristian. PM sendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå