Coretrax Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Hei her om dagen så var det Pissekaldt -19 grader ute. så jeg starta Motorvarmern mens jeg skrapte is av bilen og deretter slo den av da jeg skulle starte. men den var ofc litt tung å starte pga kulden men gikk etter 2 forsøk men da kom det noe mystisk opp i mitt display " Stop, Öldruck prufen" eller noe lignendes så jeg stoppet motoren og ventet litt før jeg startet den igjen da var meldingen borte så fikk jeg Kenzeln Prufen = Skiltlys etter hva jeg kan gjette? nebellicht hi prufen = har enda ikke funnet ut denne enda er fint man tok fransk/spansk på skolen i stedet for tysk når man kjører Tysk komfort i stedet for Fengsels isolat på hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Goodisland Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Har ingen form for tyskkunskaper, men jeg så gjennom instruksjonsboken min i går, og mener dette betyr "kontroller oljenivå" eller trykk. Kan sjekke senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Googletranslate kan nok hjelpe deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Hei her om dagen så var det Pissekaldt -19 grader ute. så jeg starta Motorvarmern mens jeg skrapte is av bilen og deretter slo den av da jeg skulle starte. men den var ofc litt tung å starte pga kulden men gikk etter 2 forsøk men da kom det noe mystisk opp i mitt display" Stop, Öldruck prufen" eller noe lignendes så jeg stoppet motoren og ventet litt før jeg startet den igjen da var meldingen borte Stopp - kontroller oljetrykk så fikk jeg Kenzeln Prufen = Skiltlys etter hva jeg kan gjette? Stemmer nok dette tror jeg nebellicht hi prufen = har enda ikke funnet ut denne enda nebellicht er vel nærlys om jeg husker riktig. er fint man tok fransk/spansk på skolen i stedet for tysk når man kjører Tysk komfort i stedet for Fengsels isolat på hjul Dessuten er det ofte slik at ved lav batterispenning oppstår det ubegrunnede feilmeldinger. Ergo, så lenge du stoppa den, og oljemeldinga forsvant, samt at nevnte lys lyser, så vil nok en god lading av batteriet være fornuftig og trolig løsningen på ditt/dine problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Stop, Öldruck prüfen - Stopp, sjekk oljetrykk Kennzeln prüfen - Sjekk skiltlys Nebellicht hi (hinter) prüfen - Sjekk tåkelys bak Kan også tippe på at lav batterispenning utløste alle de nevnte feilmeldingene/falske alarmene samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Nebellicht hi (hinter) prüfen - Sjekk tåkelys bak Dette ble nok mer korrekt ja... Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå