pitbullblondie Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Jeg har evnt et par manuelle framstoler også, dersom noen vil kjøpe et komplett sete-sett. men, da må du bestemme deg FORT!!
pitbullblondie Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 2000.- for baksete, samme som jeg selv har betalt for bakseter i svart skinn.
mirakeke Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 kan gi deg 1500 og hente de rundt 20.. er det fra sedan ell touring?
pitbullblondie Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Fortsatt til salgs pga useriøs kjøper...
Tsf Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Hei, jeg er interrisert om du kan sende eller eventuelt få levert settene har du bilder av frem stolene ?
pitbullblondie Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Stolene er "vanlige", dvs ikke sportsskinn/M5. Mekanisk/manuell justering. Hele og pene, ikke hull eller revner. Jeg kan få sendt dem/levert dem på terminal dersom kjøper ordner frakt m transportfirma el. Har desverre ikke tid til å ringe og styre m å skaffe transport selv nå. Pris for stoler + baksete tenkte jeg 4000.- evnt bud over.
pitbullblondie Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Ja, skal prøve å få lagt ut bilder av stolene i morgen.
Tsf Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Ja, skal prøve å få lagt ut bilder av stolene i morgen. Supert !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå