Tam Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Virker med fjernkontroll nå men den gjøre alt dobbelt. Trykk på åpne og den åpner og lukker noe den aldri gjorde før... Er ikke helt patent dette her nå.. Nå kødder den faktisk uten fjernstryingen også..
bloppe Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Har du målt at selve boksen gir ut riktige signal? jeg og har fått problemer med sentrallåsen, men det pga en av dørene tror jeg. må alltid låse flere ganger før dørene holder seg låst.
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 det rare er at bilen er sånn uten boksen kobla til også nå. men har aldri hatt det problemet før idag. skal jeg låse opp blir det: trykk åpne, så trykk lukke og åpne igjen. og motsatt hvis det skal låses. har lest litt rundt og ser at det kan være dørlås som tuller, men har nå smurt og gått over alle låser, og ikke finnet feilen. så lurer på om kanskje noe i bilen kan lures til å tro at alt er lukket
bloppe Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 for meg kan det kanskje høres ut som om at triggeren er feil (de gule og oransje ledningene). Hvis du ikke har gjort det allerede kan du prøve å bare koble fra batteriet noen min, kan jo av en eller annen grunn være at låsemodulen merker at du tukler med elektronikken og da begynner å tulle med dørene. jeg hadde før en feilmelding på zke (tror jeg det var) men den har forsvunnet etter å koble fra batteri etc..
beemerfanatic Skrevet Juni 1, 2014 Skrevet Juni 1, 2014 Blåser liv i tråden igjen da jeg har kjøpt noe lignende med alarm. Alt er koblet opp bortsett fra hvit og hvit/svart som jeg ikke blir klok på.. Etter hva jeg ville tro så skal jeg få en puls på hvit ledning får å lukke og en puls på den andre for å åpne.. Her er det merkelige.. Når jeg skulle låse så fikk jeg en puls gjennom den hvite,bilen låses men åpner seg igjen. Tenkte kanskje det var låsene som hang, men neida.. Etter en stund målte jeg pulsene på begge kablene, og her detter jeg av lasset.. Når jeg skal låse får jeg puls i begge kablene, men når jeg trykker åpne får jeg bare puls på hvit/svart.. Altså, hvit låser og hvit/svart låser og åpner.. Får meg så virker jo dette utrolig rart.. Noen som har/har hatt samme greia? Takker for hjelp! Holdt på i to dager uten å bli klok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå