Gå til innhold

732 Manuell


HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, er veldig interesert i bilen din. Hva vet du må ordnes før neste eu. kontroll? Er noen av feilene på bilen som står øverst i anonnsen ordnet? Kan muligens komme og se på den eventuelt kjøpe den i morgen 17.01

Vanskelig å si, har ikke merket noe annet enn bremsa som hang, fjærene forran, stjerne i frontruta. Kanskje rusta i hjulbuene, spørs vel hvor strenge de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Men bilen lekker ikke noe olje? Bor i sentrum og parkerings vaktene skal vistnok gi bøter osv visst de ser biler som lekker olje...

Lekker ikke noe som jeg har merket nei, kun litt svetting. Men det er nok ganske normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har veldig lyst på denne her :) Eneste som begymrer meg er egentlig hvor vanskelig mangel lapp den får, har somsagt en topp liggende som jeg kunne overhalt mens jeg kjørte denne. Savner så sinsykt og kjøre E23 :P Det er rett og slett bare en herlig bil.

Men fjusker denne? drikker den mye bensin i forhold til hva den skal? vet jeg kjørte min732i på underkant av litern på lang kjøring og rundt 1,3 på Bergens kjøring etter jeg fikset all fjusking på motoren.

Og igjen, funker varme apperatet på alle funksjoner? lager viften unormale lyder?

Beklager for at jeg er litt virtuell dekksparker her, men tenker ofte på denne bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst på denne her :) Eneste som begymrer meg er egentlig hvor vanskelig mangel lapp den får, har somsagt en topp liggende som jeg kunne overhalt mens jeg kjørte denne. Savner så sinsykt og kjøre E23 :P Det er rett og slett bare en herlig bil.

Men fjusker denne? drikker den mye bensin i forhold til hva den skal? vet jeg kjørte min732i på underkant av litern på lang kjøring og rundt 1,3 på Bergens kjøring etter jeg fikset all fjusking på motoren.

Og igjen, funker varme apperatet på alle funksjoner? lager viften unormale lyder?

Beklager for at jeg er litt virtuell dekksparker her, men tenker ofte på denne bilen :D

Noe mangeler vil den nok sikkert få, er jo en gammel bil. Om varme apparatet funker på alle funksjoner husker jeg faktisk ikke, bilen har bare stått i garasjen i 2mnd nå. Motor virket faktisk ganske kvikk, tror den bruker normalt med bensin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...