stian94 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hei, jeg har akkurat kjøpt nytt anlegg til bilen min. Det er en e39 523i 96 mod. Så vidt jeg vet er de originale bakhøytalerene 5,25 (på min så ligger de på hatte-hytta). De nye jeg har kjøpt viste seg å være 6x9. Noen som vet hvordan jeg monterer de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Selg høgtalerene og kjøp nye som passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian94 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Er det ikke mulig å tilpasse de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 jo, du får kjøpt adapter på gsbildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian94 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Har du en litt mer spesifikk "side" Side? Finner ingen ting -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /99309.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian94 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Tenkte hvor jeg kunne kjøpe den, ikke et bilde av den -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 PÅ GSBILDELER.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian94 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Jeg skjønner virkelig ikke hva du søker "etter" har surfa på den siden i over 2 timer og finner den fortsatt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Eg har aldri sett adapter til e39. Har sett til e36. Om det passer til e39 veit eg ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå