Underground1983 Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Fikk et tilbud fra Bavaria på ca 20000,- ferdig montert og kodet/oppdatert. Kunne bli noe billigere om det ikke var nødvendig med oppdatering. Selve delene koster ca 12000,- og 4,75 timer på montering. Eventuell koding/ oppdatering kommer utenom. Har lest endel på diverse BMW forum og det virker som de fleste som har montert dette er fornøyd. Etter hva jeg har lest så er det fra 80-120 km/t og oppover at effektøkningen virkelig merkes. og ved turtall over 15-1800 rpm. Synes min er noe lat ved forbikjøringer og regner med at dette Kit'et ville hjulpet endel her. I tillegg så beholder man jo garantien på 5 år. Inkludert i pakken ifølge Bavaria: Ny intercooler Ny styringsenhet Ny vifte (Decaler til motorlokk og sideskjørt. mener jeg og ha lest) Noen her som har montert dette kit'et og kan anbefale / ikke anbefale og gjøre denne oppgraderingen? Min bil er en 2011 F10, 520d 163 hk 380nm med sportsautomat. Effekten med kit'et skal være 200 hk og 420 nm En med god erfaring: http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=136961 På forhånd takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå