E34Stvg Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Ser etter bil i Tyskland som jeg ønsker har innlagt Webasto eller lignende. Hva hetter dette på tysk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Kan det være så enkelt som: Motorwärmer ? hehe.. Eller noe som her med Heizung å gjøre, kanskje motorheizung? Tysk er ikke min spesialitet, men det må vel være noe i den dur...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Ditt første forsøk hadde jeg nok klart å forstå selv. Tror ikke det er noen av de nevnte. I så tilfelle er det nesten ingen biler som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Prøv med standheizung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 eberspræcher ell noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Standheizung var korrekt. Takker for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå