Bjanne Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 som topic sier ønsker jeg å kjøpe : E39 Touring: Panser, vindu bak, belte strammer sensor
540I-Bimmerman Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 som topic sier ønsker jeg å kjøpe : E39 Touring: Panser, vindu bak, belte strammer sensor Har blått panser, ingen bulker eller rust men har vært en ripe på det så er fyllt igjen bare med orginalfargen men du ser det er ett matt punkt akkurat der da.. Bakvindu har jeg, beltestrammer sensor skal vel også være i bilen (har hel E39 touring delebil)
Bjanne Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 hvor holder du til og hva tenker du i pris?
540I-Bimmerman Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 hvor holder du til og hva tenker du i pris? Ved Helgeroa holder jeg til. Men jeg ser du kommer ifra Porsgrunn?? Jeg er i Porsgrunn 2 ganger i uka vanligvis jeg, så kunne tatt med delene ditt evt også jeg. Pris tja, vet ikke helt hva jeg skal ta for noe slikt. Har hvertfall disse delene: - Panser - Bakrute - Venstre frontlykt - Beltesensor mest sannsynlig, (regner med det er sensor på min bil også)
Bjanne Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 send meg nr ditt på pm, så kan jeg ringe deg i dag å komme å se på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå